Bosch KGN39A03NL wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN39A03NL wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Vos123 11-04-2010
Geschreven voor: Bosch KGN39A03NL wit

Een grotere koelkast dan voorheen, maar heeft minder netto ruimte. Gekocht op basis van internet informatie. Plastic rekken en bakken in koelkast voelen niet al te degelijk aan. De motor slaat veelvuldig aan en vraag me af dit energiebesparing op gaat leveren. Koelkast-motor is brommerig en maakt o.i. teveel, ook andere,geluiden.

rvm 06-03-2010
Geschreven voor: Bosch KGN39A03NL wit

Mooie ruime koelkast van Bosch. Na het installeren voor de zekerheid 12 uur gewacht met het aanzetten. I.v.m. de verdeling van de koelvloeisof. Alhoewel Bosch zelf adviseerd van een 1/2 uur, kan het beslist geen kwaad om dat langer te doen. Koelkast gedeelte heeft een ruime en mooie indeling met handige functies (Super frost en super cooler) en is deze Bosch nog eens super stil.